Offerte aanvragen
KMS Inlog

Het team van Reflex zorgt er dagelijks voor dat heel veel medewerkers altijd in veilige, comfortabele bedrijfskleding aan het werk zijn.

Daar zit natuurlijk een heel proces achter. Van het managen van ons KMS systeem tot aan de levering aan onze klanten. We stellen je graag voor aan onze kundige collega’s die je een kijkje in onze keuken geven. Deze keer is Gerard Hallink aan de beurt.

“Ik ben Gerard Hallink en ik ben geboren, getogen en woonachtig in Nijverdal. Dit zal ook nooit veranderen, ik heb hier namelijk alles. Naast dat mijn werk een hobby van mij is, heb ik ook nog andere hobby’s, te weten voetballen, squashen en onlangs heb ik een hele oude hobby weer opgepakt: Lego! Daarnaast geniet ik ontzettend van mijn gezin; sinds 23 juni 2023 ben ik getrouwd met Selma en hebben wij samen een lieve dochter Pleun. Pleun is een echt papa-kindje, waar ik dus best druk mee ben in mijn vrije tijd.”

“Ik ben mijn loopbaan begonnen als verzekeringsadviseur bij Wispels Verzekeringen in Hellendoorn. Daar ben ik blijven plakken na mijn stage vanuit de opleiding Bank en Verzekeringswezen. Na jaren werken waarin ik mij goed commercieel heb ontwikkeld, vond ik een nieuwe uitdaging in Deventer waar ik de zakelijke markt bediende voor verzekeringen. Dit bedrijf ging failliet en in de recessie was het niet zo makkelijk om een nieuwe baan te vinden.

Na een paar baantjes hier en daar, kwam ik terecht bij de GLS pakketdiensten. Ik ben begonnen met het bezorgen van pakketten in Lelystad en daarna kwam Rijssen. Ik bezorgde elke dag pakketten bij een bedrijfskleding bedrijf. Zo bouwde ik een leuke band op met de werknemers. Toen er een vacature vrij kwam werd ik daar door de werknemers op aangesproken. Na een brief en een gesprek in mijn GLS kloffie had ik een nieuwe baan! Het werk beviel mij erg goed, het was leuk en afwisselend. Ik had veel klantcontact en het adviseren en visualiseren van de werkkleding gaf mij veel voldoening.

Toen was het maart 2020 en Corona kwam ons landje binnen sluipen. Om economische redenen hebben ze besloten om afscheid van mij te nemen. Dit kwam voor mij heel hard aan, omdat ik het totaal niet zag aankomen en ik goed op mijn plek zat. Ik heb naar elke klant waar ik fijn, veel en leuk contact mee had een afscheidsmail gestuurd. De reacties waren overweldigend en ik had hierdoor al gelijk een 6-tal bedrijven waar ik op gesprek mocht komen. Dit gaf mij de bevestiging dat ik mijn werk goed had gedaan en goed had afgesloten.

Frank en Robbin kregen hier ook lucht van. Ik kreeg een mailtje van Robbin met alleen de tekst: “Koffie???”. Ik belde hem op en 10 minuten later zaten we aan tafel. Dit was een zeer aangenaam gesprek. Het werk in de bedrijfskleding vond ik nog steeds erg leuk en het gevoel bij Reflex was heel goed. Daarnaast had ik al de kennis van het programma waar Reflex mee werkt, KMS. Zij waren hier net aan begonnen, terwijl ik er al jarenlang ervaring mee had. Ik hoefde niet lang over het contract na te denken.

“Als ik eerder had geweten in welke werkomgeving ik terecht zou komen, had ik zelf de beslissing genomen om hier naar toe te gaan. De collega’s waar ik nu mee werk, mijn werkgever die met mij meedenkt en wat doet met mijn input. De groeiende onderneming, de innovatie, de samenwerking met Intersport en alle klanten die ik hier heb leren kennen. Dit maakt Reflex uniek en goed! Ik kan zeggen dat ik hier goed op mijn plek zit.”

“Als ik een mail terug krijg met complimenten, of een reactie van de klant dat ik goed werk heb geleverd, dan kan ik de wereld aan! Als ze mij dan echt willen bedanken met iets fysieks, dan word ik blij van één van de volgende dingen: Hot wings uit en van De Muur (Enschede), Kozakken van Nollen of Lego.”

“Ik voel mij trots dat ik mag werken voor Reflex Bedrijfskleding. Ze staan open voor innovatie, denken met je mee en geven je veel vrijheden als het gaat om eigen initiatieven”

Mijn hoofdtaak is het ondersteunen van de buitendienst en het aansturen van de binnendienst. Ik ben verantwoordelijk voor de goede verwerking van alle gegevens en opdrachten in KMS. Daarnaast ondersteun ik de showroom als het heel druk is en breng ik de collega’s op de hoogte als er nieuwe items zijn. Voor de persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM’s) ben ik het eerste aanspreekpunt voor de klanten.

Ik heb dus een hele leuke, afwisselende functie en het is een drukke baan. Hierdoor geeft het me des te meer een trots gevoel als alles goed wordt afgehandeld.

Gerelateerde blogberichten

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from - Youtube
Vimeo
Consent to display content from - Vimeo
Google Maps
Consent to display content from - Google
Spotify
Consent to display content from - Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from - Sound
Offerte aanvragen
KMS inlog